Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խորհր­դա­վոր շան­թու­լա­փայ

Խորհր­դա­վոր շան­թու­լա­փայ
01.12.2020 | 00:16
Դիտվել է՝ 207096

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ